Potýká se vaše firma s nízkým přílivem nových zákazníků? Žádný problém, postačí efektivní reklama, která pomůže zákazníky poměrně snadno přilákat. Jenže nové firmy mají mnohdy nastavený jen omezený rozpočet na online marketing. Mají tedy i ony k dispozici nějaký způsob, jak o sobě dát vědět. Ano, a možná vás překvapí, že je to jednodušší než by se mohlo zdát. Navíc za zlomek ceny oproti běžné reklamě na internetu nebo v médiích. Pojďme si postupně představit dva způsoby, jak zvýšit návštěvnost webových stránek – PPC a SEO.
- SEO
SEO nebo také optimalizace pro vyhledávače je efektivní způsob, jak navýšit návštěvnost webových stránek. Algoritmus internetových vyhledávačů hraje proti nově vzniklým webovým stránkám a často je zobrazuje při výsledcích vyhledávání až daleko za renomovanějšími weby. Je proto pochopitelné, že potencionální zákazníci si k vám budou hledat cestu jen velmi těžko. To ale dokáže změnit právě správná optimalizace webových stránek.
Pravidelně aktualizovaný a přehledný obsah, čitelnost webu či správná práce s klíčovými slovy nebo podpůrné PR články. To vše může mít pozitivní vliv na zobrazování url adresy konkrétního webu. Mnoho firem ale nechce investovat do optimalizace, neboť se velmi často jedná o běh na dlouhou trať. První výsledky jsou totiž viditelné až cca po 5 měsících. Na druhou stranu je ale zapotřebí říct, že se jedná o efekt trvalý.
- PPC reklama
PPC vs. SEO? Zatímco u SEO si na výsledky budete muset chvíli počkat, u PPC reklam jsou měřitelné hned po několika minutách od spuštění. PPC reklamu zobrazují internetové vyhledávače ještě před weby se správnou optimalizací. Jako inzerent si navíc můžete velmi snadno korigovat vzhled i finanční náročnost reklamy. Neplatíte za samotné umístění reklamního obsahu na web. Jedná se tedy o ideální variantu pro začínající weby či e-shopy.