Majitelé internetových stránek mívají nejednou klidně i velice ambiciózní cíle a optimistické vize. Jenže pak přijde každodenní realita a s touto související prozření, které už ani zdaleka tolik nepotěší. Potěší-li tedy vůbec. To, že si někdo pořídí svůj vlastní web, totiž ještě vůbec není zárukou, že mu tento výtvor bude ku prospěchu, že mu prokáže takové služby, jaké jsou očekávány.
Někdo si dejme tomu pořídí web, aby na něm propagoval své služby. Ale nic se neděje. Web visí v kyberprostoru a stále ne a ne vzbudit zájem a někoho přilákat. Jiný chce s využitím takové virtuální prezentace obchodovat, jenže se v tom ani trochu nevede, protože jsou očekávaní zákazníci neznámo kde. Někdo chce svým webem dejme tomu informovat, jenže není koho, někdo může mít i jakékoliv jiné úmysly, jež ale také nedojdou naplnění. A to jenom z toho banálního důvodu, že o web zkrátka není projevován takový zájem, jaký by byl zapotřebí.
Návštěvnost je zkrátka velice častým problémem. Problémem, s nímž si jen tak někdo neporadí. Ovšem specialisté na SEO Plzeň naštěstí nejsou jen tak někdo, a proto právě tito mohou významně pomoci všem, jimž na internetu kvůli nízké návštěvnosti pšenka nekvete.
Pokud se svěří web do péče těchto, jsou provedeny různé počiny, jež mají za cíl zviditelnit takový dosud nenavštěvovaný web v internetových vyhledávačích, tedy v nástrojích, jež rozhodující měrou ovlivňují to, co se na internetu bude těšit hojnému zájmu veřejnosti a co ne. Jsou to právě vyhledávače, co rozhoduje o tom, nakolik bude který web navštěvován, a to proto, že pomáhají veřejnosti s hledáním toho, oč má kdo zájem. A je tak jenom na nich, co představí lidem jako nejrelevantnější a co se tedy dočká návštěvy, a co je tu upozaděno a zájmu se tedy zřejmě nedočká.
Díky odborníkům na SEO se posune odkaz na určitý web ve vyhledávačích vpřed. A pak je návštěvnost zaručená. A po ní přijde i splnění očekávání.